Archivační potřeby  
TIP: Nejlevnější kompatibilní náplně. Toner nebo inkoust? Stačí si jen vybrat.
Hledat:
Vložte jedno (čast slova) nebo přejděte na pokročilé vyhledávání.
Pokročilé vyhledávání
Oddělení-kategorie
AKČNÍ ZBOŽÍ (6)
Archivační potřeby-> (591)
Děrovačky sešívačky-> (391)
Číslovací stroje-> (11)
Čistící prostředky-> (32)
Identifikace-> (57)
Kancelářská technika-> (150)
Kancelářské židle...-> (9)
Korektorní a lepící-> (113)
Kovové vybavení-> (47)
Laminování dokumentů-> (157)
Luxusní psací pot...-> (36)
Náplně do tiskáren-> (199)
Nápojové výdejníky-> (16)
Notebook - příslu...-> (49)
Papír-> (450)
Plastové vybavení-> (232)
Podložky-> (20)
Psací potřeby-> (929)
Rýhovačky a perfo... (4)
Uspořádání stolu-> (58)
Řezačky-> (85)
Skartovací stroje-> (164)
Tabule - vizuální...-> (226)
Vazba - vazače-> (463)
Naše nové zboží
Prezentační stojan FRANKEN, A4 na výšku
Prezentační stojan FRANKEN, A4 na výšku
2690,00Kč
Informace pro zákazníky
>Obchodní podmínky
>Ochrana vašich osobních dat
>Reklamační řád
>Recyklační poplatky
>Kontakt na provozovatele obchodu

Obchodní podmínky Obchodní podmínky

Objednávka

Objednávku zboží vytvoříte postupem, který je podrobně popsán v návodu "Jak nakupovat". Po odeslání objednávky Vám bude zároveň odesláno emailem její potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti okamžitě nás kontaktujte emailem, nebo telefonicky na tel. č. 776 352 625.

Zrušení objednávky ze strany zákazníka

Dodávka objednaného zboží a odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka se řídí zákonem 367/2000 Sb.
V případě, že platba byla provedena zálohově a objednávka je zrušena ještě před expedicí zboží, bude záloha převedena zpět na účet zákazníka. Při platbě zálohově, může být v případě jednostranného zrušení objednávky zákazníkem vrácena snížená záloha odečtením bankovního poplatku, které byl účtován bankou příjemci platby. Poplatky jsou podle aktuálních platných ceníků banky příjemce platby v okamžiku zaplacení zálohy. V případě online platby pomocí eBanky tvoří poplatek 1% ze zaplacené zálohy.

Zrušení objednávky ze strany eKancelar.cz [Kancelářské potřeby, technika a vybavení]

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  • změnila se výrazným způsobem cena
V případě, že tato situace nastane, se zavazujeme, že Vás budeme neprodleně kontaktovat emailem nebo telefonicky a domluvíme se s Vámi na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, ...).
Pokud jste již za zboží zaplatili (Expandia, GSM banking, bankovním převodem) a výsledná částka bude nižší než zaplacená, budou peníze převedeny zpět na Váš účet v nejkratším možném termínu (první pracovní den po dnu přijetí Vaší platby). V případě, že tato částka bude vyšší, bude Vám dán k úhradě rozdíl těchto částek.

Platba za zboží

V současné době je možné zboží hradit následujícími způsoby:
  • V hotovosti - při převzetí dobírky nebo při osobním odběru. Určeno pro občany a nově zaregistrované firmy.
  • Bankovním převodem - na základě zálohové faktury nebo faktury (viz. platební podmínky) platba převodem . Platba převodem je přístupná všem firemním zákazníkům (je třeba zadat IČ + DIČ). Výjimku tvoří firmy v konkurzu a známí notoričtí neplatiči. Splatnost faktur pro platbu převodem je 14 dnů ode dne vystavení. Den vystavení je stejný jako den odeslání. V případě nesplacení faktur v stanoveném termínu zaniká zákazníkovi nárok na veškeré slevy. Za každý den po splatnosti faktury je zákazník povinen uhradit smluvní pokutu 0,5% z celkové dlužné částky.

Doprava zboží

Zboží lze v současné době dopravovat následujícími způsoby:
  • Obchodním balíkem České pošty
  • Profi balíkem České pošty
  • Kurýrní službou DPD
  • Vlastní dopravou eKancelar.cz

  • a) Obchodní balík české pošty

    Obchodní balík je určený pro dopravu zakoupeného zboží soukromým osobám. Balík je doručován do 24 hodin po expedici. V případě nezastižení je možno balík vyzvednout na poště dle daného PSČ. Informace o uložení zásilky získáte na internetových stránkych www.cpost.cz dle podacího čísla balíku, které Vám bude zasláno elektronickou poštou po vyexpedování zásilky.

    Cena:
    115,- Kč bez DPH

    b) Profi balík české pošty

    Profi balík je obdobou služby obchodního balíku s tím, že je určen pro zasílání firmám s běžnou provozní dobou. V případě nezastižení ČP opakuje doručení následující den.

    Cena:
    110,- Kč bez DPH

    c) Kurýrní služba DPD

    DPD je dopravní společnost, která doručí objednané zboží kamkoliv v České republice a to následující pracovní den od odeslání (expedice) zásilky. DPD obvykle doručuje zásilky v pracovní dny od 8 do 18 hod. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, dopravní služba se pokusí o doručení ještě následující 2 pracovní dny. Proto je tento způsob dopravy vhodný především pro ty, kteří jsou na uvedené adrese dopoledne k zastižení. V případě problémů s doručením kontaktujte centrálu DPD tel. 841 700 700 nebo stránky www.DPD.cz, kde zjistíte podle Vašeho PSČ informace o depu DPD, které zajišťuje douručení Vaší zásilky

    Číslo balíku si můžete po odeslání zjistit v přehledech Vašich objednávek v části Expedice a také Vám bude v den odeslání zásilky zasláno s informací o expedici i na Váš email..

    Cena:
    125,- Kč bez DPH

    d) Vlastní doprava eKancelar.cz

    Tato služba je určená zákazníkům z okresu Most a okolí. Bližší podmínky dodání je nutné telefonicky konzultovat (náš zástupce Vás bude telefonicky kontaktovat při expedici objednávky).

    Cena:
    Cena za doručení bude domluvena telefonicky a je zavislá na vzdálenosti a hodnotě objednávky. Paušál pro okres Most 65,- Kč bez DPH
Pokud hmotnost balíku přesáhne 30/50kg bude zásilka rozdělena do více balíků.

Expedice zboží

Zboží expedujeme v pracovní dny. Termín expedice je zavislý na skladovém stavu zboží.

Uváděné termíny vycházejí z informací o našich skladových zásobách a dále z informací poskytovaných dodavateli, dovozci a výrobci a proto termíny nejsou závazné, ale pouze předpokládané.

Vrácení zboží

Vrácení zboží je možné v souladu s reklamačním řádem.
I přes maximální snahu o přesnost popisů a uvádění technických parametrů jsou případné chyby v popisu vyhrazeny.

Záruční list

U záručního listu není při zaslání zboží na dobírku vyplněno datum. Je to z důvodu, že záruční list může být kompletně vyplněn a potvrzen až na základě převzetí zboží od spediční firmy nebo pošty. V případě, že byla zásilka převzata a je v pořádku, doplňte datum v ZL podle data převzetí zásilky, nebo zašlete záruční list výrobce s potvrzením o převzetí zásilky s uvedeným datem převzetí na naši adresu a následně Vám bude vyplněný a potvrzený ZL doručen zpět. Důležité: K ZL výrobce si vždy uschovejte i doklad o zakoupení (fakturu). Datum na ZL musí odpovídat datu vystavení dokladu s posunem o dobu přepravy zboží. Pokud neobdržíte ZL je za doklad o záruce považována faktura.


Pokračovat

NAVRCHOLU.cz