Skartovače  
TIP: Nejlevnější plastová vazba na internetu. Vyberte si.
Hledat:
Vložte jedno (čast slova) nebo přejděte na pokročilé vyhledávání.
Pokročilé vyhledávání
Oddělení-kategorie
AKČNÍ ZBOŽÍ (6)
Archivační potřeby-> (591)
Děrovačky sešívačky-> (391)
Číslovací stroje-> (11)
Čistící prostředky-> (32)
Identifikace-> (57)
Kancelářská technika-> (150)
Kancelářské židle...-> (9)
Korektorní a lepící-> (113)
Kovové vybavení-> (47)
Laminování dokumentů-> (157)
Luxusní psací pot...-> (36)
Náplně do tiskáren-> (199)
Nápojové výdejníky-> (16)
Notebook - příslu...-> (49)
Papír-> (450)
Plastové vybavení-> (232)
Podložky-> (20)
Psací potřeby-> (929)
Rýhovačky a perfo... (4)
Uspořádání stolu-> (58)
Řezačky-> (85)
Skartovací stroje-> (164)
Tabule - vizuální...-> (226)
Vazba - vazače-> (463)
Naše nové zboží
Dělící desky HAN Posuvný index
Dělící desky HAN Posuvný index
107,00Kč
Informace pro zákazníky
>Obchodní podmínky
>Ochrana vašich osobních dat
>Reklamační řád
>Recyklační poplatky
>Kontakt na provozovatele obchodu

Reklamační řád Reklamační řád

Záruční podmínky

Obchod eKancelar.cz poskytuje záruku na zboží v rozsahu obecně platných předpisů, a to po dobu uvedenou v záručním listu. Elektronický obchod eKancelar.cz se u oprávněných reklamací uplatněných v záruční době zavazuje bezplatně odstranit závady na produktech. Odstranění závady je dle typu produktu realizováno výměnou produktu, výměnou vadného dílu, případně odstraněním závady v servisním středisku.

Záruka se nevztahuje na škody způsobené:
  • neodborným použitím zařízení
  • mechanickým poškozením nebo opotřebením
  • živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
  • jinými vnějšími vlivy (nestabilita elektrické sítě, přepěťové rázy indukované na telefonní lince nebo napájecím zdroji atd.).

Délka záruky

Konkrétní délky záruk produktů naleznete vždy v záručním listu k produktu. U výrobků s datem výroby do 31.12.2002 může být poskytována zkrácená záruční lhůta (Zákon č. 136/2002 Sb) oproti standardní záruční lhůtě 2 roky. Objednávkou zboží se záruční lhůtou kratší než 2 roky zákazník potvrzuje, že byl o záruční lhůtě informován a že s ní souhlasí.

Kontrola dodávky

Doporučujeme, aby kupující zkontroloval obsah dodávky při převzetí balíku od dopravce. Pokud obsah dodávky není kompletní, zboží je poškozeno nebo zboží neodpovídá uvedenému na přiložené faktuře, reklamuje kupující zasílku přímo u dopravce. Není-li možné z objektivních důvodů provést kontrolu dodávky hned při převzetí zásilky od dopravce, je kupující povinnen tak učinit bez zbytečného odkladu do 24 hod a o zjištených závadách neprodleně informovat prodávajícího.

Místo uplatnění reklamace a kontaktní osoba

V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady výrobku v záruční době, je místem uplatnění reklamace autorizované servisní středisko výrobce uvedené na záručním listě výrobce příslušeného výrobku. Pokud u zboží není záruční list výrobce, ale pouze záruční list (faktura) vystavený naší firmou, je místem uplatnění reklamace provozovna firmy Martin Babík, K loučkám 1653, 436 01 Litvínov. V případě reklamací nás můžete kontaktovat: reklamace@ekancelar.cz Telefon: 776 352 625

Způsob uplatnění reklamace

Při zaslání zboží v záruční době k reklamaci (např. poštou) do naší firmy je nezbytně nutné uvést na zásilce reklamační číslo RMA. O přidělení reklamačního čísla si můžete zažádat zasláním zprávy na e-mail adresu reklamace@ekancelar.cz se subjektem zprávy "Zadost a RMA" . V žádosti o přidělení reklamačního čísla RMA je nutné uvést:
číslo faktury s prodejem reklamovaného zboží
název reklamovaného zboží
podrobný popis závady
Následně Vám bude zpětně na Váš e-mail zasláno přidělené reklamační číslo RMA. Přiděleným RMA viditelně označte balík se zbožím k reklamaci a ten zašlete na adresu podle pokynů v bodě Místo uplatnění reklamace reklamačního řádu.
Reklamační číslo RMA Vám bude zasláno do 2 pracovních dnů od přijetí žádosti. Pokud nemáte e-mail, lze RMA přidělit telefonicky. Přidělené reklamační číslo RMA si uschovejte a v případě dotazů na stav vyřízení reklamace vždy uvádějte toto RMA.

Důležité: Pokud nebude balík se zbožím k reklamaci viditelně označen slovem REKLAMACE a přiděleným reklamačním číslem RMA, nemusí být převzat a může se odesílateli vrátit zpět.
Při zaslání nebo předání zboží k reklamaci je vždy nutno předložit:
doklad o nákup zboží (faktura)
záruční list
popis závady

Důležité: Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno kompletní (kabely, zdroje, manuály, CD-ROM, atd.), nesmí být mechanicky poškozeno a mělo by být zabaleno v originálním obalu.

Doprava reklamovaného zboží

Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace. V případě zaslání postupujte podle instrukcí v bodě "Způsob uplatnění reklamace" reklamačního řádu. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím výřízení zákazník vyzván k odběru zboží. V případě zájmu může být po dohodě zboží zákazníkovi zasláno (poštou).

Neoprávněná reklamace

Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) může prodávající požadovat úhradu vzniklých nákladů za testování, opravu) podle aktuálního ceníku servisních výkonů.

Vrácení zboží dle zákona 367/2000 Sb

Vrácení zboží se řídí dle podmínek reklamace viz výše.

Důležité: Vracené zboží v zákonné lhůtě musí být vráceno kompletní (kabely, zdroje, manuály, CD-ROM, dárky atd.), nesmí být mechanicky poškozeno, nesmí jevit známky používání a musí být zabaleno v originálním obalu.

Pokračovat

NAVRCHOLU.cz